Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2008

Μαρουσκααααααααααααααααααααα..το evian..

Υπαρχουν καποια πργματα που δεν αντεχω καθολου τον τελευταιο καιρο..Θαρρω ποτε δεν τα αντεχα,ανεκαθεν με τσαντιζαν σε υπερμετρο βαθμο!Ομως τις τελευταιες μερες πραγματικα δεν μπορω να τα ανεχτω..Ισως γιατι τα αντιμετοπιζω καθημερινα πλεον και ολα μαζεμενα στη δουλεια.
  1. Την μιζέρια.Αυτο το υφος "δεν ειμαι καλα, λυπηθητε λιγο, look at me!!!"..Ατομα που ερχονται στη δουλεια καθημερινα με αυτο το υφος..Που δεν εχει περασει μια μερα χωρις να παραπονεθουν, να πουν "ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ"..Που ακομα και για να σου ζητησουν μια τσιχλα, παιρνουν το μιζερο υφος..Ρε γαμωτο, εκεινη την ωρα ΟΧΙ δεν θελω να δωσω τσιχλα!Αλλα επειδη μου αρεσει να ειμαι μονο γελαστη στη δουλεια, καταπινωωωωωω..και χαμογελαω και λεω "ευχαριστως!".Καταπιεζομαι though..
  2. Την γκρινια. Παλι απο τα ιδια ατομα, ή απο ακομη πιο πολλα!Γκρινια για τα παντα..Για ολα..Οταν εχουμε πολλη δουλεια,οταν δεν εχουμε δουλεια,για το ανοιχτο παραθυρο που κανει ρευμα, για το κλειστο παραθυρο "Ουφ εσκασα", για το προγραμμα πανω στο οποιο δουλευουμε "ΠΑΛΙ ΚΟΛΛΗΣΑΑΑΑΑ..ΕΣΕΙΣ ΚΟΛΛΑΤΕ????" -ΝΑΙ ρε κοριτσι μου, ολοι κολλαμε αλλα το ξερουμε πια οτι το συστημα ειναι προβληματικο, δεν το κανουμε θεμα!-,για την καρεκλα που ειναι αβολη "πιαστηκα"..φφφφφφφ..κι εγω κουραστηκα να σε ακουω.
  3. Το κουτσομπολιο-κατινια.Ειναι και ατομα που δεν τολμας να βαφτεις, να βαλεις μια φουστα, να ομορφυνεις λιγακι..και σε κοιτανε με μισο ματι..Περνας και κοιταζονται μεταξυ τους και μειδιουν!Και το χειροτερο ειναι οτι νομιζουν οτι δεν τους παιρνεις πρεφα..Ναι καλα..
Αυτα κυριως δεν μπορω να ανεχτω στην δουλεια.Και καμια ωρα θα αρχισω να αμολαω χριστοπαναγιες δεξια-αριστερα..


-----------------------------------------------------------------------------------------------


Διαβασα σημερα το εξης φοβερο: Αν ξεκολλησεις μια κολλητικη ταινια (το γνωστο σε ολους μας σελοτειπ) σε κενο αερος, θα δημιουργηθουν ακτινες Χ, ικανες για να βγαλουν μια ακτινογραφια του χεριου σου!Λιγο τρομακτικο.Και ενδιαφερον σιναμα.Οι επιστημονες παντως καθησυχαζουν τον κοσμο διαβεβαιωνοντας πως η χρηση του σελοτειπ, στο γραφειο μας, ειναι απολυτα ασφαλης. ΛΟΛ.


Θελω να γραψω κατι ακομα για ενα πολυ αγαπημενο μου ταγουδι και καποιες σκεψεις πανω του, ομως νομιζω πως θα του αφιερωσω μια ξεχωριστη αναρτηση, και ενα πιο θετικο αερα.Η συγκεκριμενη αναρτηση ειναι ακρως αρνητικη και εχει τον αερα της σημερινης μερας.Σκατενιο αερα..Και ο "Μελωδια" μολις εβαλε Οναρ&Β.Παπακωνσταντινου "δεν χρωσταω σε κανεναν"..Εχω χρονια να το ακουσω αυτο το κομματι..
Νιωθω λιγο..

Δεν υπάρχουν σχόλια: