Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008

Εν ωρα τσαγιου

Σαββατο σημερα..Ωραια μερα.Δεν δουλευουμε κιολας, οι γονεις στην δουλεια..Αρα υπνος για μενα και την Ελενη.
Το χθεσινο βραδυ ειχε ξενυχτι, αρα η μικρη Μαργαριτα εκλεισε τα παντζουρια κατα τις 4.30, ωστε να ευχαριστηθει το Σαββατιατικο πρωινο...Οχι ομως.Ο καλος μου φιλος ο Σταυρος στις 9 το πρωι θυμηθηκε πως ηθελε να δει τι κανω.Και με ξυπνησε..
Τον αγνοησα επειδικτικα, ομως μια ωρα αργοτερα ο υπνος μου τερματιστικε..Μαγειρεψα, και εκανα τα απαραιτητα συμαζεματα στο σπιτι..Εχω να απλωσω κι ενα πλυντηριο!Χειροερη δουλεια δεν εχω..Σαν τη καταρα το αποφευγω.Εχω κανει λοιπον, ο,τι αλλη δουλεια υπηρχε..Μεχρι και την ντουλαπα μου ψιλομαζεψα (ακουσον ακουσον).
Εφτιαξα ενα τσαι με γευση "ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ", απο αυτα τα αθλια lipton..Και αναρωτιεμαι πώς μπορουμε να ξερουμε αν οντως η γευση αυτη ειναι φρουτα του δασους.Αφου δεν εχουμε φαει φρουτα απο το δασος ποτε.Απο το χωραφι του παππου ναι..Οσοι ειμαστε απο τους τυχερους που και παππου εχουν-ειχαν και χωραφι, ολο και καποιο μηλαρακι-αχλαδακι-ροδακινο-ντοματα-αγγουρι φυσικο θα εχουν φαει..Οι υπολοιποι απο την λαϊκή της γειτονιας τους, ή κανενα βιολογικο στην καλυτερη περιπτωση!Επομενως ΠΩΣ ξερουμε την γευση "ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ"; - ερωτημα αναπαντητο.και η ωρα ειναι 1:58-.
lipton
Προχθες ειχα ραντεβου με τον γιατρο μου.Το ζυγισμα με εδειξε ενα κιλο παραπανω.Αναμεικτα συναισθηματα για μενα.Χαρηκα.Αλλα προβληματιστικα πολυ με το γεγονος οτι περισσοτερο χαρηκα που ικανοποιηθηκαν οι αλλοι μαζι μου, παρα με το οτι βοηθω τον εαυτο μου και ουσιαστικα του εκανα καλο με αυτο το σωστο κιλο.
Κοιτω την αναλυτικη μου βαθμολογια.Η γιορτη του 5 ειναι εκει μεσα.Με μερικες φωτεινες εξαιρεσεις σε μαθηματα οπως τα Αγγλικα 4 και η Παιδαγωγικη.
Τις προαλλες ειχα μπει στο τμημα βιβλιων του Public.Απροσωπο και ψυχρο σαν βιβλιοπωλειο.Εν παση περιπτωση, ημουν κοντα ειχα μιση ωρα και ειπα να την σκοτωσω ετσι. Χαζευοντας λοιπον βιβλια που θελω να διαβασω, επεσα σε μια διαφορετικη απο αυτην που εχω εκδοση του "Ακου ανθρωπακο" του Βιλχελμ Ραϊχ.Το ξεφυλλισα και επεσα ξανα -λιγο επιτηδες- σε μια φραση που μου ειχε μεινει τοτε που το διαβασα και που την ειχα κατανοησει καλυτερα απο οποιοδηποτε αλλο μερος του βιβλιου. "Γυρευεις ευτυχια, μα η σιγουρια εχει μεγαλυτερη σημασια για σενα"..
Ναι.Ισχυει τοσο..Σε μενα τουλαχιστον.Οταν με ρωτανε τι θες να εισαι σε 10 χρονια, απανταω "Υγειης και ευτυχισμενη".Τελευταια νομιζω πως μαλλον η ευτυχια-για μενα τουλαχιστον- παει πακετο με την ασφαλεια και την σιγουρια.Αυατ σκεφτομαι τουτη την ωρα.
Αυριο θα φαμε μπριζολες.Και θα ερθει η Μιμικα με τον Παναγιωτη και το Σωκρατη σπιτι. Ωραια θα ειναι.Οικογενειακες καταστασεις.
Σημερα ελεγα να μην βγω αλλα εχω την εντυπωση πως οι γονεις μου θα ειναι σπιτι και δεν ψηνομαι πολυ για τουτο το ενδεχομενο.Μαλλον θα μεινω στο δωματιο μου και θα δω καμια ταινια.Αισθανομαι υπερκοινωνικοποιημενη αυτες τις μερες. Σημερα λοιπον δεν θελω ανθρωπο μαζι μου.Ουτε να του μιλησω, ουτε να μου μιλησει, ουτε καν να κανουμε παρεα. Δε νομιζω πως ειναι κακο αυτο.Η τελευταια φορα που εμεινα μεσα σαββατοβραδο,ενω ηταν και οι γονεις μου εδω, ηταν πριν απο 1,5-2 χρονια.. Πανω που ειχα αρχισει να αγαπιζομαι με τον Μιχαλη.Και ηταν ανοιξη και ολα ηταν καλα τοτε νομιζω. Μιλαγα στο msn με τον Μιχαλη και ακουγα το Division Bell.Και του ελεγα πως κατι μου λειπει απο αυτο το αλμπουμ και χαιρομασταν παρεα γιατι κι εκεινου κατι του ελειπε.
Χθες μου ειπε η Ελενη οτι η Joan Baez ειχε πει, πως δεν ερχεται να τραγουδησει στην Ελλαδα επειδη υπαρχει η Φαραντουρη..wow..Κι εχω να κανω την εξης ερωτηση..Με τι τονο να το ειπε αραγε, και τι να εννοουσε; Η απαντηση που θα λαβω απο τους π[ερισσοτερους που θα ρωτησω ειναι πως νιωθει "μικρη μπροστα της" -οχι δεν εννοω στο μεγεθος-.Πως αφου υπαρχει μια τραγουδιστρια σαν τη Φαραντουρη , τι να ερθει να κανει..Κι εγω-που φυσικα και δεν υποτιμω την Μαρια Φαραντουρη(απλα βαριεμαι λιγο)-αναρωτιεμαι αν οντως εννοουσε αυτο, ή αν ,ας πουμε, υπαρχει καποιο ειδος "βεντετας" μεταξυ τους..Τυπου "Ή εγω ή αυτη"..Μπουρδολογω τωρα , θαρρω, μα για να ειμαι απολυτα ειλικρινης θα προτιμουσα να ακουγα την Joan live κι οχι το Μαρακι..
Photobucket
Ο θειος Ζαχαριας ειχε πει οτι της μοιαζω.Δε νομιζω και πολυ..Αλλα απο το να μοιαζω στη Φαραντουρη το προτιμω ισως.
farantoyri

Ο Φοιβος Δεληβοριας μιλα σε ενα πανεμορφο τραγουδι του για "Εκεινη".Υπαρχει "Εκεινος" για μενα..Υπαρχει γαμω την τρελα μου και μου βγαζει παντα το συναισθημα ασφαλειας και προστασιας..Σαν μπαμπας κατι..Γαμω τα συμπλεγματα μεσα!

Το τσαι τελειωσε.Σε λιγο τελειωνει και το cd του Καζουλη.Κι εγω κατουριεμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: