Τρίτη 7 Απριλίου 2009

my pet peeves..(ή μικρα καθημερινα πραγματα που μπορουν να σπασουν τα νευρα μου)

  1. Οσοι στεκονται αριστερα στις κυλιομενες σκαλες στο μετρο.Ειδικα το πρωι..Οταν ολοι σχεδον (εκτος απο εκεινους,που ειναι αργοσχολοι) βιαζονται.Ρε φιλε, το λενε απο τα μικροφωνα..Να στεκεστε ΔΕΞΙΑ!!!Σκορδο-κρεμμυδι..Στο νηπιο μαθαμε να τα ξεχωριζουμε.Μην μπαινεις μες την μεση!!!!
  2. Οι ανοητοι "καμακιδες" στον δρομο που παντα βρισκουν κατι πολυ ευφανταστο να πουν για να σε ριξουν..Αληθεια ρε παλληκαρι μου..Οταν με βλεπεις να τρωω το μηλο μου ή ο,τιδηποτε τελοσπαντων, κ εσυ ριχνεις την ατακα "kali oreksi" κοιτωντας τα βυζια μου πιστευεις οτι εχεις κανει strike? 'Η εσυ λεβεντη μου που προσφερεσαι να με πεταξεις καπου με την αμαξαρα σου (χωρις εξατμιση παντα-για να κανει θορυβο), στελνοντας μου φιλακια, αληθεια νομιζεις πως θα ερθω; ΝΑΙ ΡΕ..Για να ακουσουμε και Βολανη απο τα γαματα ηχεια σου στο δρομο.
  3. Οι οδηγοι που σταματανε πανω στην διαβαση ΠΕΖΩΝ.Ε τι να πω παραπανω;
  4. Οι ιδιοκτητες σκυλων που αφηνουν τα κακακια του "μπουμπη" τους ατο πεζοδρομιο...Και μετα ολο και καποιος ατυχος θα τα πατησει και θα βρωμαει απο χλμ.
  5. Οι περιεργοι ανθρωποι,που παρακολουθουν με καθε λεπτομερια τι κανεις, ποτε και γιατι.Και το σχολιαζουν.Και θελω τοσο πολυ να ριξω μια μπουφλα σ'αυτην απ τη δουλεια που μολις ακουσει να κινησαι κοιταει που πας,τι θα βγαλεις απο την τσαντα σου κλπ κλπ.
Και πολλα αλλα ισως.Αλλα φτανει για σημερα.Αρκετα γκρινιαξα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: