Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Σκεψεις και ιστοριες και τετχοια

Σημερα ηρθα απο τη δουλεια νωρις στο σπιτι.Η Ελενη ελειπε αλλα οι γονεις μου ηταν εκει..Και οι δυο..Ημουν λιγο σκασμενη απο τη δουλεια, μυριζε και ανοιξη..Απριλης.Δεν αντεχα να μεινω μεσα.Τηλεφωνο στον Πανο και δρομο..Συνταγμα..Καθησα στα σκαλακια..Ημουν ελαφρια ντυμενη..Μακο και ζακετακι.Δεν κρυωνα!Και ποσο μου αρεσεεεε..Μονο η ψυχρουλα απο το αερακι..Απριλης..
Βολτα μετα..Ερμου..αδεια..Ομορφη.Πλακα μετα..Σαν σε νησι ηταν..Πανεμορφα ολα!Γλυκια βραδια.
Τηλεφωνο ο Σωτηρης.Ο,τι θυμαται χαιρεται, αλλα χαρηκα κι εγω γιατι επιτελους θα τον δω μετα απο κανα 2μηνο.Τι σκατενιο που ειναι να βλεπεις τοσο αραια τους καλυτερους φιλους σου..Τα πιο αγαπημενα σου προσωπα.
Και τον αλλον..Εχω να τον δω απο τα Χριστουγεννα νομιζω..Ισως και λιγο μετα;Ή οχι; Εχω χασει μπαλα..Αλλα δεν μπορω πια να στεναχωρηθω.Αμα ηθελε να με δει θα με επαιρνε ενα τηλεφωνο.Ολο λεει.."Με ξερεις..δεν παιρνω ποτε.."..ναι ΟΚ..χεσε με.Μου λειπεις, αλλα βαρεθηκα να κινω εγω τα νηματα.
Το Σαββατο θα βγουμε οξω για τα γενεθλια της φιλης.Θελω να πιω πολυ.Δεν ξερω γιατι.Και τωρα θα επινα μια μπυρα.Ή δυο.Αλλα δενεχω.Και δεν ντυνομαι να παω να παρω.
Ανοιξη..Εχω αισιοδοξια και ορεξη..Οχι για φαγητο συτυχως..Αλλα θα ερθει κι αυτη.Γιατι ειμαι αισιοδοξη..Εφαγα και παγωτο σημερα..Το πρωτο για φετος..Με γεια..

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Ti wraia pou plisiazei to kalokairaki !!!! :))