Σάββατο 14 Μαρτίου 2009

lost

Σαββατο επιτελους..Μια απαισια βδομαδα εφτασε στο τελος.Αγχος πολυ..Κουραση.Αρνηση..Εν τελει τελειωσε..
Απο το πρωι σημερα το μυαλο μου ειναι σε υπερενταση..Ολο σκεφτομαι..Ισως και χωρις ουσια.
Αδιαθετησα και ποναει η κοιλια μου..Δεν ελεγα τιποτα αλλο;
Τρωω μακαρονια με κοκκινι σαλτσα αλλα χωρις τυρι.Νετα σκετα.Αλλα οχι ειπαμε εχουν σαλτσα.Αρα οχι σκετα.Με σαλτσα.Τελος.
Ακουω το Dogs.Λυτρωση το σολο.Λυτρωση ολο το κομματι.Αλλου.Μακρια.Μπροστα.
Νιωθω μιαν ανασφαλεια τουτη τη στιγμη η οποια δεν ξερω απο που πηγαζει.Αλλα το σκεφτομαι πολυ εντονα.και δεν ξερω και πως ακριβως να το αντιμετοπισω κι αν μπορω κιολας..Μαλακιες..Στανταρ μπορω.Ε;
Μολις τελειωσαν τα μακαρονια.Τα σπασανε.Ηταν και λιγο αλ ντεντε οπως μου αρεσουν.Ο μπαμπας μου δεν θα τα ευχαριστηθει και πολυ θαρωω.Και θα εχουμε γκρινιες και δεν μπορω καθολου.Αμαν πια.
Σημερα δεν ηθελα να μεινω σπιτι μου το βραδυ.Και χθες λεγαμε με τα κοριτσια μηπως παμε ολη μερα Νεα Μακρη βολτα αν εχει καλο καιρο.Αυτοκινητο,ταβερνουλα για φαγητο, παγωτο και πιω.Ομορφα θα ηταν.Δεν ξερω αν θα γινει αλλα αμα γινει θα ειναι τελεια.Θα δουμε.
Αυτα.Δεν εω εμπνευση.Ακυρο ποστ.
Αλλα δεν σβηνει.Ο,τι γραφει δεν ξεγραφει που λεμε.
Γεια.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

elpizw to s/k pantws na to perases omorfa pantws!
kalh vdomadaaa twra!!