Παρασκευή 22 Αυγούστου 2008


Δυο μερες προβες στο θεατρο...Σαββατο 11-8..Κυριακη 2-10..συν ολα τα υπολοιπα σαββατοκυριακα..συν ολα τα υπολοιπα απογευματα που μετα τη δουλεια, ζαλισμενη ακομα απο τον υπολογιστη πηγαινα για προβα..Ψιλογκρινιαζα..Ημουν πτωμα..Δεν προλαβαινα να παω για εναν καφε, ενα μπανιο..Δεν ειχα καιρο να κατσω ενα απογευμα στην βεραντα μας και να διαβασω ενα βιβλιο..Δεν θυμαμαι ομως τιποτα τωρα..Τα εσβησε ολα η χθεσινη βραδια..Η παρασταση..Το αποτελεσμα ολων αυτων..Πανε οι μελανιες στα γονατα και τους ωμους..πανε τα πονεμενα ποδια..Ολα 0!!!Τα φωτα σβησαν..Η αυλαια ανοιξε..κι εμεις πανω στην σκηνη..Κανενα λαθος βημα..Κανενα λαθος μετρημα..ολα ρολοι..και εκφραση,υφος..λες και δεν ημουν εγω..0 αγχος..Μονο ευτυχια..Χιπ-χοπ..Μετα το χορευτικο με τις βενταλιες (ποσα σιχτιρισματα ειχα ριξει στις προβες)..Συγχρονο μετα..και μετα μπαλετο..Εβαλα βιαστικα τις πουεντ..Βγηκα στη σκηνη..Πρωτη φορα τοσο σταθερη, χαμογελαστη και με αυτο το συναισθημα..ΕΥΤΥΧΙΑ..Ωρα για φιναλε..πολυχρωμα φορεματα..μουσικη απο το Hairspray και ενα γελιο μεχρι τα αυτια που δεν εφυγε μεχρι σημερα..ΕΥΤΥΧΙΑ..Η αυλαια κλεινει..Ουρλιαχτα χαρας, ανακουφισης..Αγκαλιες με τους υπολοιπους..Και μετα με τους δικους μας..Δεν με ενοιαζε που μου ειπανε καλα λογια..και χαλια να χορευα καλα λογια θα μου λεγαν..Με ενοιαζε αυτο το συναισθημα μονο...ΕΥΤΥΧΙΑ..Το μηνυμα που μου εστειλε η κολλητη μου μετα απο 2 ωρες τα ελεγε ολα.. "Μικρη μου ελαμπες ολοκληρη σημερα..Καιρο ειχα να σε δω ετσι..σε αγαπω πολυ"Και ερχεται το ερωτιματικο..Μηπως αυτο ειναι?Μηπως αυτο θελω?Μηπως ειμαι μαλακας που δεν το παραδεχομαι!?Μηπως ειμαι χαζη που φοβαμαι να το πω?Και γιατι νιωθω ντροπη?Ερωματικα..Τελικα οχι ενα..πολλα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: