Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2007

H αρχη

Σημερα ξεκινησε για μενα αυτη η χρονια...Πρωτο μαθημα στη σχολη...
Για πολυ κοσμο, η χρονια ξεκινα τον σεπτεμβρη.Για λλους την 1η Γεναρη..Για μενα ξεκινα με την εναρξη των μαθηματων και την εισαγωγη προγραμματος στη ζωη μου γενικοτερα..Βεβαια το τελευταιο διμηνο παλι σε προγραμμα ειμαι και κανω χιλια-δυο πραγματα..αλλα τωρα ειναι αλλιως..Επισημο!
Ξεκινησε λοιπον κι η φετινη χρονια..Και κανοντας ενα μικρο rewind διαπιστωνω οτι περσι, τετοια εποχη ημουν ακριβως στην ιδια φαση..Δηλαδη :

1)Μόνη μου (μονο που τωρα εχω φρεσκοχωρησει)
2)Πολυ κουρασμενη και ταλαιπωρημενη απο τη διπλη εξεταστικη
3)Με στοχο να παρω πτυχιο την χρονια αυτη (οπως καταλαβατε απετυχε ο περσινος στοχος:Ρ)
4)Με τεραστια ανυπομονισια να ανεξαρτητοποιηθω και να ζησω οπως θελω (το εχω καταφερει αν μερη αυτο φετος..)
5)Να θελω να φυγω απο το σπιτι και να μεινω μονη
6)Με τον Σωτηρη εδω κοντα να μου θυμιζει το "ξαναζεσταμενο φαγητο " [αλλα φετος δεν θα το φαω!!!!και ποτε πια!!!εκτος αν προκειται για μακαρονια με κιμα (και ο νοων νοητο)]
7)Με ορεξη και ονειρα για την καινουρια χρονια
8)Με τα ιδια ακριβως κιλα!:Ρ (ευτυχως)


Βεβαια, εχω και καποια καινουρια δεδομενα..ως απολογισμο λοιπον της περασμενης χρονιας εχουμε :

1)Εναν σφοδρο, υπεροχο ερωτα με τον Μιχαλη , που ηταν ο,τι πιο ομορφο εχω ζησει..
2)Εναν οδυνειροτατο χωρισμο (με τον μιχαλη...)..καθως δεν τελειωνουν ολα τα παραμυθια ομορφα...
3)Μια δουλεια ικανοποιητικη στην παρουσα φαση
4)Ενα καλοκαιρι χωρις διακοπες, συνεπως και κουραση2
5)Αναγκη να τα βρω με μενα
6)Ακουσματα ομορφων μουσικων και αναγνωση υπεροχοτατων βιβλιων που κουνησαν αρκετα την κεφαλα μου


ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ!!!ΑΙΣΙΟΔΟΞΑ!!!!

Αυτα...

και επειδη φυσικα δεν γινεται να μην βγω απο το θεμα..
Σημερα στο μαθημα στη σχολη εγινε η πρωτη νυξη απο τον καθηγητη μας ως προς τα συγγραματα που δεν θα ειναι πια δωρεαν...
Αμφιβαλλω αν το προσεξε κανεις...
Σκατα στις κυβερνησεις λοιπον...και φετος μπροστα τους θα μας βρουνε...
Αυτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: